lördag 26 december 2009

Julen är över...

Nu är julen över! En riktigt mysig julafton hade jag med familj och släkt. Jag fick många fina klappar bla. en träningsrelaterad julklapp, ett underställ från storebror! :) (bilder kommer senare) Idag så har jag strosat runt på mellandagsrean i Stinsen köpcentrum och småhandlat lite!

Jag gav föresten min storebror Joel en jättebra julklapp :) Jag anmälde oss båda till Parloppet 2010! Han har aldrig sprungit något lopp tidigare, men han springer då och då, är snabb och gillar löpning! Så det kommer att bli riktigt skoj! Vårt lagnamn är "Hermanos rápidos" (de snabba syskonen på spanska) Så nu måste vi ju leva upp till namnet, blir ju pinsamt annars, hehe ;)
//Lina

10 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Anmälan till Parloppet var väl en himla bra klapp!

// Pernilla

Petra sa...

Kollade upp Parloppet och blev jättesugen jag också!!

Kalle sa...

Grattis till starten i parloppet! Ett jättekul lopp:-D (Ja, det har jag ju kommenterat förut: se din blogg 19 juni 2009)
Stöddigt och bra lag lagnamn ni har oxå:-D
Min kompis Kicki som anmälde oss fick fria händer att hitta på vårat namn som blev KALLKICK (KALLE o KICKI) som hon tyckte lät som ett tänktbart lagnamn i ROBINSON.
Hon tänkte först tvärtom: KICKKALL (el.KICKALL)men tyckte det lät för stöddigt då det kan utläsas KICK ALL = sparka alla, slå alla:-)
Lite synd tyckte jag först att hon inte tog det:-D

Lina sa...

Pernilla! Ja visst var det! Jag tror det är ett jättebra lopp!! :) Teamkänsla!

Lina sa...

Petra! Ja det kan va bra att ha ett mål efter maran också, på tio dagar ska man väl hinna återhämta sig :)

Lina sa...

Kalle! KICKALL...Hur grymt är inte det namnet, det måste ni ju ha nästa år, riktigt bra ju!!!! Vet du vilken startgrupp du sprang i senast? Jag tog den senare tiden, för jag vet inte hur jobbschemat ser ut..hoppas det inte blir för trångt i den startgruppen. Hur var loppet annars? //Lina

Kalle. sa...

Det blir nog trots allt samma namn som förra året(Det inövade namnet KALLKICK).
Jag TROR att det var bara EN startgrupp(starttid) förra året!( Som alla andra lopp är det lite trångt i starten men det gick rätt fort att komma in i eget tempo. Det var lite "läskigt" när man MÖTTE dom andra löparna i en uppförsbacke samtidigt som några av dom sprang om någon så det blev trångt och risk för krock. Rätt jobbig bana(som du vet) med några långa backar. Jättekul lopp:-D
För övrigt: SE Bloggen 19 juni!

Kalle sa...

Hur snabb är Joel?
Min kompis Kicki gör milen på 56 min.(UTAN TRÄNING!)

Lina sa...

Joel tror jag kan få en riktigt imponerande tid. Han spelar innebandy och jag tror att distansen 5 km passar honom jättebra! Det blir ju typ som intervallträning på bandyn och han kan springa riktigt snabbt! Jag har för mig att han sprang under 22 minuter på 5kmrundan i Ursvik(och det är terräng) :)

Vad sprang du loppet på senast? Du är ju också jättesnabb!:)

Kalle sa...

20:48 men banan var ju inte riktigt 5km.(4880m.)
Ps. det blir inget nyårslopp för mig ds.

Gott Nytt År!!!