söndag 29 november 2009

Vi möttes utanför Garbo...

Efter att ha slängt i mig lite musli med soya-mjölk och rastat hundarna så stod jag utanför Garbo 08.15 i morse och väntade på Michel. 1,5 mil löpning i Ursvik väntade. Det låg en tjock dimma över hela Ursvik och vi var i stort sätt ensamma ute. Terränglöpning är verkligen jättehärligt. Det är så härligt att vara ute i naturen! Samt att stigarna känns mjuka och skonsamma för benen. Speciellt härligt är det så där tidigt på morgonen när man kan se hur solen går upp mellan träden och det är alldeles tyst. Vilken känsla!

3 kommentarer:

Kalle sa...

Ok! Det låter som godkänd ursäkt för utebliven närvaro på TSM :-)

Lina sa...

Haha Jajjamensan! Jag ser framemot när vi börjar komma upp i längre distanser med TSM. Även om jag bara sprang 15 km igår så känner jag att jag gillar långpass! :) Har du varit ute på något längre pass på senaste? Sen 3-milan innan hälsomässan? :)

Kalle sa...

Jag längtar oxå efter att långpassen ska börja, även om jag ibland kan tycka att intervaller, backträning etc. kan vara kul.
(Har kört en en del sånt på sistonde med IF Linnéa). Nej, några mer långpass har det inte blivit.