söndag 13 september 2009

Next Stop hässelbyloppet

Nu så har jag precis anmält mig till Hässelbyloppet den 11 oktober. Jag såg att det var sista anmälningsdag i morrn(!!!). Det hade jag ingen koll på alls, så tur att jag kollade! Anmäl er nu!!:)
Förresten så var jag inne på "marathonfoto" och kollade på bilder från Tjejmilen, jag är nöjd med en bild av en enda anledning, en "viktig"detalj, jag har båda fötterna i luften:) första gången jag ser en sån bild på mig själv;) Jag tycker alltid att jag brukar se så konstig ut på löparbilder, fötterna tätt ihop, typ som om jag har värsta oflytet trots att det känts bra... på den här bilden ser jag i allafall ut att ha lite flyt, och det hade jag, det var min slutspurt på Tjejmilen, min bästa loppspurt någonsin, just i den sekunden när bilden togs så var jag så taggad och lycklig, jag kände mig stark! Jag hade en känsla som jag sent kommer att glömma...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det går FORTFARANDE att anmäla sig till Hässelbyloppet, förlängt till 21 sep.
Häftig bild! Jag gissar att du tänker beställa
en förstoring.
/Kalle

Annika sa...

Vad kul att hitta nya bloggar som skriver om träning! Vilken härlig bild du har i headern! Kul att få läsa om löparglädje :)