fredag 4 september 2009

I AM A MARATHONER


På jobbet vet nu de flesta om att jag ska börja plugga och en man på företaget sa;
-3,5 års studier, det kommer nog gå bra för dig, du är ju marathon-löpare!! Det krävs ju en hel del envishet och hjärnvilja att sitta många timmar och läsa och analysera, det klarar nog du!
Jag hoppas han har rätt!


Frågan är om man blir så där stark psykiskt först efter ett marathon lopp, att man då vet att man har mer kapacitet än man kan tro? Eller har man alltid haft en speciell styrka som visat sig på andra plan? Kanske krävs det att man är så där envis redan innan för att ens komma på tanken att någonsin genomföra ett marathonlopp? Vad tror ni?

Jag kommer i allafall ihåg känslan efter min första mara, jag kände mig stentuff! :)
På min andra mara kände jag mig nog lite tuffare redan i startfållan än på den första :)
Bara en sån sak;) Hur som helst så jag är allafall jättestolt över att vara en Marathonlöpare!

Inga kommentarer: