söndag 13 september 2009

Halvmaran

Farthållar-uppdraget var jättekul. Ett härligt långpass helt enkelt. Det var mycket kul som hände längs banan; musik med liveband osv. Många duktiga och envisa löpare sprang genom Stockholm igår och vädret var härligt, hela 17 grader. Inspirerad blev jag som vanligt efter lopp så nu ska jag gå in och anmäla mig till hässelbyloppet i kväll. Det är en månad kvar tills dess och jag ska verkligen planera in den här månaden träningsmässigt på ett bra sätt och se om det ger resultat. Jag återkommer mer om det i kväll, blir hässelbyloppet årets sista lopp...? Tråkigt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Årets sista lopp? Du har alltid chansen att ändra dig fram till 31 dec då Nyårsloppet i Vallentuna går. :)

//Thomas K

Anonym sa...

Jasså är det ett lopp du rekomenderar? Det kanske kan vara något, varför inte:) Är det på nyårafton då eller nyårsdagen? Hoppas på det första, På nyårsdagen så brukar man ju inte må prima direkt ;)
//Lina

Anonym sa...

Gött att få hjälpa många att nå sina tidsmål bra jobbat!

http://julle1982.wordpress.com/