söndag 18 augusti 2013

Äntligen på plats

Nu har jag äntligen kommit ner till lägenheten i Spanien. Nu är det bara fokus på vila, träning, bad, god mat och avkoppling. Vi kom ner igår och jag har redan hunnit njuta av ett bergspass och hunnit inviga min "aqua-jogger", ett bälte som gör att man kan vattenlöpa. Idag blev det uppvärmning och sedan 10 st en-minuters-intervaller och nedjoggning. Jag fick upp pulsen ordentligt samtidigt som att det känns riktigt skonsamt! Har ni några tips på pass i vattnet så dela gärna med er! :)

4 kommentarer:

Saras träningsblogg sa...

Åh rackans va härligt och riktigt trevligt att läsa din blogg igen :)

Adele sa...

Men gud så härligt det låter, riktigt avundsjuk!:)

Anonym sa...

Njuut! Ses när du kommer hem! Kram jonna

santionilsson sa...

basta traningen jag gjort tror jag var att springa langs med stranden i vattnet (kanske 20 cm eller upp till knana varierat utan skor.. Helt galet stark man blir a formen kommer fort.. man kan alltinera me a springa i los sand me (sprint om man vill testa sig ordentligt.. i slutet av ett lang jogg i vattnet)..

annars simma ska ju va bra men jag tycker mina axlar vaxet for mkt da.. eller dykning ska oxa va bra a de e ju super roligt..

stora kramar till varldens basta Lina!! puss