söndag 23 augusti 2009

Uppdatering minst sagt..

Jag har ju varit i underbara Spanien i 2,5 vecka. Det har varit så skönt, mycket tid för träning och bra kost och givetvis så har jag fått den bästa belöningen av de alla; Shopping och en snygg färg :) Många långpass på stranden har det blivit. Jag känner mig i bra form inför tjejmilen nästa vecka, om man bortser från att jag är sjukt sliten just idag efter att ha varit på bröllop igår:) Nu blir det supermat hela veckan fram till starten. Allafall för att komma fram till min lilla nyhet, i onsdags när jag vaknade efter att endast befunnit mig i Sverige i ett fåtal timmar så skyndade jag mig yrvaket ner till pendeln. Jag skulle på upprop på en socionomutbildning på Södertörn, för jag ska börja plugga!!! Så det var bara att med blandade känslor meddela jobbet om läget. Så i morgon börjar jag skolan!!! Wiiii!! Spännande! Jag kommer jobba parallellt nu i början så jag ska planera hur jag ska få in träning på bästa sätt i veckan :) Allt känns superkul!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Lina! Vad ROLIGT!! Å det låter mäkta härligt med Spaniensemestern också såklart, en smula avis dock... :) Hoppas du nu har en bra första dag i skolan idag! Kram Karin

Anonym sa...

Jaaaa, grattis!
Det är bara att gratulera Södertörns Högskola att de får en så glad, positiv och ambitiös student som dig Lina. Jag kan inte annat än hålla med föregående talare angående avundsjuka och Spaniensemester. Hoppas att du kan fortsätta träningen på den inslagna vägen och att vi kan teama ihop nåt pass framöver.
Kram Thomas