onsdag 26 augusti 2009

Milpass


Sprang en mil ute i solen ikväll. Jag har haft det stressigt idag men lite löpning hinner man ju alltid få in ;) Trots att jag har sååå mycket att göra de här dagarna så kommer jag att springa. Det blir som ett avstressande avbrott för mig i vardagen och det gör mig lugn,harmonisk och fokuserad. Precis vad jag behöver! :)
För övrigt så fick jag hem brev från halvmaran idag, då jag ska vara farthållare:)
och på söndag är ju Tjejmilen, det ser jag framemot!! Känns schysst att vara med i den seedade gruppen i år, sick-sacklöpning(folk väljer fel startgrupp) är ingen höjdare ;)... Jiiipiii!! Vad kul allt är just nu!
//Lina

3 kommentarer:

Anonym sa...

VA F-N! FARTHÅLLARE??? Varför detta beslut?
VISST är det ett hedersamt och uppskattat uppdrag att ställa upp och hjälpa andra till framgång men är du inte nyfiken på vad du själv kan prestera? Du har ju inte sprungit någon halvmara förut, och som jag förstår har du tränat bra i sommar. OK!, du är ung och har många halvmaror framför dig, men jag var i alla fall nyfiken på vad du skulle ha gjort i år(jag gissade förut i sommar på 1,48,48 tror jag). Nu blir det väl 2,15 eller har du valt 2,00/2,30?
Tjejmilen: Hur är formen? Gör du 46 min. som du siktar på eller rent av 45 som är målet på milen i år? Hur som helst STORT LYCKA TILL!!!
/Kalle.
Ps .Ja, jag vet att man får betald anmälningsavgift, tröja och presentkort Ds.

Anonym sa...

Jo men det känns kul o vara farthållare! =) Springa utan press på ett lopp, det ska bli en intressant känsla;)
Tjejmilen känns bra, känner mig spänd=)Hoppas på en bra tid och hoppas att inte stressen dom senaste dagarna påverkar för mkt! Tack för lyckoönskningarna!!! =) / Lina

Anonym sa...

Nyss hittat till din blogg! Ska bli kul att följa du hade några roliga löparcitat som jag gillade :-)