torsdag 5 juli 2012

Nedräkningen är ett faktum...

I morgon så är det min sista arbetsdag, sen har jag semester!
 Det känns ju helt underbart. Fria dagar, finns det något bättre?
Pumpade förövrigt min cykel i går och tog den till jobbet imorse.
Jag bor ganska nära jobbet,typ 3-4 km, men det var så härligt att susa fram där på cykelvägen! En vacker dag ska jag införskaffa mig en riktig racercykel, och se lika cool och snabb ut som vissa andra ;-)
fast jag ska erkänna att min treväxlade rosa crecent frambringar varma känslor hos mig! Många härliga minnen tillsammans! :-)
Mamma tvingade med mig sin hjälm i morse när jag var där och lämnade hundarna.
 Jag hetsade henne med att fråga
 "ja men hur ska jag transportera den? Jag har ju väskan i cykelkorgen" hehe
"på huvudet" utbrast hon, precis som väntat. ;-) Haha, mamma!
Jag tycker såklart att man ska ha hjälm, jag har dock bara inte "tagit tag" i att köpa en;-)
 bad excuse, jag vet, men så är det!
 Ser hur som framemot att cykla hemmåt senare.
Vad är en kvalmig buss jämfört med en cykel?



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: