onsdag 8 februari 2012

Sri lanka, ett djurrikt land!

Om man älskar djur, som jag gör, så får man verkligen se uppleva en hel del här på den fronten. Elefanter, hundar, katter, apor, och ekorrar osv.Till och med på  balkongen hade vi besök av en liten ekorre som försökte sno med sig en nike-löpar-strumpa ;-) hehe...sjukt söt!
Innan vi lämnar sri lanka så hoppas jag även på att kunna få se vilda leoparder, det vore häftigt!
Trots att jag inte sprungit lika mycket som jag gör hemma så rör vi mycket på oss. Simmar och promenerar och dricker uppfriskande kokosnöt-juice som jag ju brukar dricka ibland i samband med bikramyoga. Att dricka direkt ur kokosnöten med ett sugrör förhöjer givetvis upplevelsen! :)
I morgon bitti väntar en tidig morgonlöparrunda igen, ser framemot det! Älskar att få starta dagen med löpning! Hoppas ni har det toppen där hemma. Internet är förövrigt inge vidare här så jag har lite svårt att svara på kommentarer och mail, men jag läser allt, bara så ni vet! :) Ha det toppen!

4 kommentarer:

Petra sa...

Hej! Jag gillar verkligen din blogg! Vi var på bröllopsresa till negombo i dec och det ser ut som att även ni bor på underbara Jetwing beach. Tyckte att det var ett fantastiskt ställe med riktigt bra mat! Kan även varmt rek. rice and curry på något mindre ställe i stan. Hoppas ni har det fortsatt toppen! / Petra

Från soffan till spåret sa...

Vad skönt det ser ut.

Lina sa...

Hej Petra!! Det stämmer bra, vi bodde också på jetwing beach!! Jag håller med dig, det var heelt underbart!! Nu vill man ju bara tillbaka! :) Tack för tipset med rice & curry, jag år det redan samma dag efter ha läst din kommentar!:) jättegott!!! ;)

Lina sa...

Från soffan: ja det var det verkligen!!!:)