torsdag 23 februari 2012

Godmorgon!

Herregud vilken trevlig kväll jag hade igår! Fördelen med att vara student är att man kan ha en sån tur som att vara "ledig" på en torsdag.;-) Daniel var nog rätt avis på mig i morse när han skulle iväg till jobbet... och jag stannade kvar under täcket... Hehe... Helt rätt!;-)


Det är verkligen lyxigt att kunna vara hemma och mysa med Tim och Love enda fram till lunch!


Jag är fortfarande glad över nomineringen och även om jag inte gick hem med titeln "årets bästa träningsblogg" så gick jag inte direkt tomhänt från festen... ;-) hehe...


Nu ska jag svira om från mjukiskläderna och bege mig in till stan för en presslunch!
 - Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Från soffan till spåret sa...

Synd att du inte vann, men jag röstade iallafall på din blogg :) Men som du säger, nomineringen är ju ett pris i sig bara det ;D

Lina sa...

TACK SNÄLLA DU!!! :)