måndag 27 december 2010

Ett trevligt pass

I dag så tog jag pendeln till Sollentuna för att möta upp min fina kompis Michel. Han bor sedan ett par månader tillbaka i Malmö men är här nu över julen. Vi hade såklart bestämt oss för ett löp-pass. Vi sprang och sprang och vi pratade och pratade. Tiden gick alldeles för fort och efter drygt 14 km så skildes våra vägar. Som tur är så hinner vi nog ses igen innan jag drar till Jordanien nu i helgen :) Jag hade tänkt att ta tunnelbanan från kista tillbaka hem så jag sprang dit, när jag väl kom dit så tänkte jag att "äsh" Och fortsatte istället hela vägen hem. Totalt så blev det 22 km. Hela passet kändes toppen förutom att min ena ljumske känns lite konstig. Jag har aldrig haft problem med ljumskarna förrut och vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till detta, hoppas det går över!

Inga kommentarer: