onsdag 14 mars 2012

Vårkänslor!

Idag så blev det en lite lugnare start på morgonen. Jag tog en lång härlig promenad med Tim och Love som stormtrivdes i solens strålar ;-)


Sedan har jag lapat kaffe och planerat inför sommaren. Bland annat har jag sökt en par sommarkurser som känns både utvecklande och spännande! Kan man någonsin få nog av att plugga? Tänk så mycket roligt det finns!! Nu är jag förövrigt på väg på ett möte där jag eventuellt kommer att göra min praktik i höst. Vi får se! :-) - Posted using BlogPress from u iPhone

6 kommentarer:

Niclas Mårtensson sa...

Kul att se att du hittar lycka i vardagen, skrev själv ett inlägg om det idag på http://wp.me/21j8B

Ingmarie sa...

Håller med. Jag hade LÄTT kunnat vara den eviga studenten om det inte vore för det där med pengar....

Lina sa...

Niclas: Ja verkligen! :) Ska genast läsa! :)

Lina sa...

Ingmarie: Ja det finns så mycket att lära sig! :-)

Lina sa...

Ingmarie: Ja det finns så mycket att lära sig! :-)

Lina sa...

Ingmarie: Ja det finns så mycket att lära sig! :-)