tisdag 18 oktober 2011

Nice tuesday..

Sitter här och dricker kvällste och tänker att jag måste få i mig tillräckligt med vätska.
Dagen har nämligen bjudit på drygt 2,5 timmes träning.
Jag har legat i med studierna idag och det tycks alltid resultera i att jag tränar mer...?
kanske behöver jag träningen för att pigga upp mig, belöna mig eller helt enkelt för att få en paus i pluggandet? Det blir däremot inte alltid så tuffa pass under dessa perioder, men att komma iväg och träna oavsett intensitet känns liksom bra.
Min klasskompis/granne/vän Minna är likadan, det är himla skönt! I morse spinnade hon, medan jag sov. På lunchpausen trotsade jag regnet och stormen med en 12-kilometare medan hon tog en powernap. Efter detta behövliga avbrott var det dags för pluggpass nummer två fram till kvällen som vi avrundade tillsammans med 90-minuters bikramyoga. Jag har precis kommit hem där från och vätskar upp mig inför morgondagens morgonpass...vilken vecka så här långt!
Yogastudion...alltid lika mysig!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: