torsdag 18 augusti 2011

Morgondröm!

Hej!


Jag har det fortfarande toppen här nere i Spanien, fast blogga blir det så klart mindre av.



När jag kommer hem ska jag lägga upp mer bilder o svara på kommentarer och så :)


I morse steg jag och Daniel upp tidigt.


Löparryggan hade vi packat med ombyteskläder kvällen då vi planerade vår lilla morgonrutt.


Vi sprang längs stranden vid havet. Det är så härligt att vara uppe så där tidigt. Ett lugn och en stillhet som man sällan annars upplever. Endast vågornas slag, några hundägare och andra morgon tidiga löpare. Det är roligt det där när man möter löpare, man liksom ler, nickar och hejar på varandra som i samförstånd "vi löpare". Det är härligt på nåt vis.


När vi nådde vårt mål för dagen, ett soft fika/frukost-ställe vid havet slängde vi oss i vattnet och bytte sedan om till rena, fräscha och torra kläder. Sedan slog vi oss ner på cafeét och avnjöt en god frukost. Vi båda kände en total lycka över denna morgon och Daniel sprang distansrekord. Bättre start på dagen får man bara inte...detta är livskvalite´så att det skriker om det!


Nu har vi åter tagit en kaffe nere på cafe´t på hörnan... Detta är livet!!

4 kommentarer:

Ingmarie sa...

Exakt var är du? Låter hur som helst ljuvligt!

Ann sa...

Nej men fy tusan så avis jag blev nu av att läsa dina senaste inlägg!! Guuud så underbart det låter! Här hemma i Svealand fullkomligt öser regnet ner och höstmyset hat börjat. Njut, fina du!!

Lina sa...

Ingmarie: nere i södra spanien, atlantkusten, ganska nära cadiz. Det ÄR ljuvligt... Fantastiskt att springa här!:)

Lina sa...

Ann: ja jag njuter som bara den. Regn och rusk låter Inge vidare;)