torsdag 12 augusti 2010

loparpass i tid...

...inte i kilometrar!
Det var nog tur anda att jag inte hann fixa nagon Garminklocka innan semestern.

Kilometrarna skulle inte imponera pa mig alls anda. Inte med tanke pa de ovriga forhallandena...

Jag menar tempo-passen uppfor berget, da jag kampar allt vad jag kan! Tills att det kanns som om lungorna ska explodera, de ger sakerligen ingen imponerande kilometertid, med en sa kraftig lutning! Jag kutar anda allt vad jag kan under de forutsattningarna! Vilket ar huvudsaken, skitsamma hur langt det ar. 14:17 ligger mitt rekord pa upp till toppen det ar det anda jag behover veta!

... och "langpasset" igar i "brandgatan" pa berget, alltsa i sand, var nog inte kilometermassigt langt, men tidsmassigt!

Sa jag saknar faktiskt inte en garmin har nu, som jag trodde att jag skulle gora, jag ger allt anda under mina pass! Det ska saklart bli kul att se om det givit resulat nar jag kan kolla sen pa hemmafronten men just nu sa struntar jag i det och njuter av att leva i nuet. Fanga dagen!

Inga kommentarer: