fredag 22 maj 2009

Nedräkningen är ett faktum


Endast 8 dagar kvar till Maran. Mina tankar flyger runt och jag har svårt fokusera på så mycket annat nu än just Maraton. Konstigt nog är det så mycket att planera, eller är det verkligen det? Kanske är det bara så att det är nervositeten som spelar sig ett spratt?

Jag skulle i alla fall vilja ha ett nytt schysst löparlinne, kanske denna på bilden! Vore schysst att ha om man ska springa i andra länder också framöver. Imorgon bitti tänkte jag ge mig på ett spinningpass. Hela min kropp skriker dock fortfarande om att få springa och i jämförelse så känns spinning inne i en mörk lokal astråkigt. Jag är så sugen på TSM-träningen på söndag men jag vet inte om det är förnuftigt. Jag har iof. känt mig bättre idag i benet, kanske på bättringsvägen...:)! Vore så kul att få köra på Söndag, känns även som om det borde vara en lite speciell stämmning så här nära inpå, vi får se!


Inga kommentarer: